lørdag 17. januar 2009

HEIA

Ettersom de utgaaende utvekslingselevene drar neste uke var det fest paa kalenderen denne helga. Fredag dro jeg og Sophia til Harrison (han skal til Tromso). Det var en kjempeartig fest med masse morsome og alternative folk. I gaar var det fest hos Neil som skal til Brasil og det ble en kjempevellykket fest. Etter to fester er jeg helt utkjort, saa i dag har jeg baket kaker og solt meg. Vaeret her borte er jo som sagt helt crazy, mandag var 40 grader, og fredag 17.. Hvor er logikken liksom?

Uansett, i morgen skal vi paa Australian Open og jeg gleder meg utrolig masse! Vi er en gjeng svensker som skal kle oss i gult og blaatt og festen starter klokken 8 i morgen tidlig. Saa ikvell blir det senga rett etter Entourage. Jeg har det fantastisk og kan virkelig ikke beskrive hvor glad jeg er i vertsfamiliene mine og for at jeg har faatt denne muligheten. Australia eier max!

xoxo Linnea

1 kommentar:

Tuva Eriksen Ringheim sa...

Åh kor glad æ blir når æ høre sånt! Du fortjene virkelig å kose dæ masse Linnéa! Høres ut som du har det sweet as bro. Kjempeglad i dæ! Mange kyss fra ho på samme sia av jordkloden