mandag 24. november 2008

Summertime

Hei alle kjaere!
Beklager for sen oppdatering. Laptopen min dode i gaar, saa jeg maa bruke familiens datamaskin en stund.. Skolen er ferdig her i Australia etter eksamene vi hadde for to uker siden. Jeg gjorde det passelig bra tror jeg, men faar resultatene denne uken. Siste skoledag hadde vi awards, hvor studenter kan faa Merit awards eller Academic awards. For aa faa Merit saa maa man ha jobbet godt, vaert positiv og faatt gode resultater i et fag. Elevene ble ropt opp etter hvor mange awards de fikk, og ganske mange fikk en Merit. For aa faa en Academic maa man vaere best i klassen. De som fikk en slik ble ropt opp og matte komme paa scenen for aa bli tatt bilde av. Jeg fikk faktisk to Academic, noe som jeg ikke hadde forventet! I fagene Business Management og Meida, pluss at jeg fikk en Merit i Outdoor Education. Det var stas :)



Ellers kommer Tuva neste uke! Ferien varer i 2 maaneder og planene er lagt: beachhouse, shopping og sosialisering. I helga var jeg med Sophie og hennes familie paa deres husbaat. De har en massiv baat med 3 soverom, 2 stuer, bad og balkong. Vaeret var daarlig, men vi provde wakeboarding, jetski og koste oss masse. I dag har jeg vaert i city sammen med noen andre studenter, Melbourne har saaa masse aa tilby naar det kommer til shopping og cafeliv -bare vent Tuva :)



Sender en stor klem til Karin (stor kram paa svenska). Hoppas allt aer bra! XOXO L

4 kommentarer:

Måns sa...

Hej syster, du ser ut att ha de bra vilket glädjer mig. Tack för vykortet som kom igår.

Lisa Gullhav Hansen sa...

Herrefred så flink du e Linnéa! æ e stolt av dæ. og du og ho tuva kommer til å ha det såå bra og artig ilag. Æ e missunnelig, kos dokker! xxx

Karin sa...

Tack för kramen! Kul att höra att du har det bra. Själv går jag hemma och väntar på att något ska hända men ingen bebis än. Idag är det varmt ute så all snö smälter bort till Gustavs stora besvikelse. Ingen mer pulkåkning på ett tag. Sköt om dig! Kram Karin

allisdog sa...

Hej Linnea! Jag och mormor har just läst dina senaste inlägg och tittat på dina senaste bilder. Det verkar som att du har det jättebra och bor som det passar en prinsessa. Kram till dig från oss här i Pengsjö