torsdag 6. november 2008

Melbourne Cup Day

'Melbourne Cup' tirsdag var verdens storste hestelop, og ettersom Melbourne er et sportsmekka resulterte det i en fridag for hele byen. Dagen spenderte jeg med venner paa et lokalt hestelop, rettere sagt The Yarra Glen Races. Der var tusenvis av folk samlet for aa drikke champagne, se paa hester (baade paa storskjerm og live) og mote folk. I tradisjon tro var alle damene pyntet i kjoler og hoye haeler og mennene var alle i dress.



Vi hadde en kjempeherlig ettermiddag i solen, og alle vennene fra skolen var tilstede. Jeg dro dit med Petra, Neil og vennene hans. Jeg fikk desverre ikke med meg hestelopet ettersom jeg var opptatt av andre ting..
Ellers: tack mamma och Johanna for paketet, min familj aelskar norsk sjoklad :)

1 kommentar:

Tuva Eriksen Ringheim sa...

You look gorgeous girl!!Saa artig med hesteløp haha,mindre enn en måned igjen no yayayay! Håpe du kose dæ vennen. Love from NZ