fredag 31. oktober 2008

Cuban Jazz festival

Heia! Naa har jeg flyttet vertsfamilie til Jenny og guttene. Ankom i gaar, og trives allerede kjempegodt. Skal ta litt bilder av huset og legge ut (de bor kjempefint). Vi har naa fri fra skolen og langhelg i 4 dager. Det skal bli herlig! Vertsbroren min feirer 16aarsdagen sin imorgen, med 60 gjester haha. Grunnen til at jeg ikke har lagt ut bilder ennaa er fordi jeg ikke har nett paa min baerbare. Det kommer, det kommer.
Sondag var vi paa Cuban Jazz festival, utrolig artig. Alle var fulle midt paa dagen (til alle Rotaryfolk, jeg var edru), herlig musikk, dansing og god mat. Jeg storkoser meg, haaper alt er vel med dere. Love L


3 kommentarer:

Johanna sa...

Åh va härligt att flytten gick bra =) Det kommer säkert att bli jättekul att bo där! Sitter här och skriver filosofi-uppgift.. urk! Men ska på Halloween-fest ikväll :D Nu måste jag bara hitta kostym... PUSS

Måns sa...

Mer bilder och hör av dig!!

Linnéa Öberg sa...

Jag har ju inte haft naet storebror, kan du inte laesa? Bilder kommer naer jag har faatt naet paa min laptop daer mina bilder ligger. Sluta klaga. Och jag har skickat ett vykort till er :)