fredag 24. oktober 2008

Springtime

Beklager for treg oppdatering, men mye har skjedd i det siste!

Jeg har flyttet ut fra min forste vertsfamilie, the Bodes. Det var veldig trist med 'avskjed', ettersom de har vaert helt fantastiske. De har virkelig gjort de 3 forste maanedene mine uforglemmelige. Dette betyr dog nye opplevelser og utfordringer, saa det er ogsa en spennende tid. Sondag dro raadgiveren min, Petra og jeg til deres beach house. Vi skulket skolen i tre dager og koste oss med shopping, spa, god mat og avslapping. Det ble desverre ikke badevaer (Melbourne er svaert ustabilt naar det kommer til vaer), aa andre siden ble det mer tid til annet. I dag har jeg vaert paa skolen for forste gang denne uken. Det var siste dagen for year 12, og vi hadde en stor avskjeds sammenkomst paa skolen. Litt trist at de slutter skolen na, for det vil si at vi ikke lenger kan nyte av de pene guttene i year 12 kullet (ha ha).

Forrige uke holdt jeg talen for Rotaryklubben min. Det ble vellykket og alle elsket kanelsnurrene jeg bakte :) Ellers er det 2 uker til eksamene begynner, skrekk og gru.. I morgen sier vaermeldinga 30 grader og sol, saa det blir beachcombing paa oss.

Hva er nytt hos dere? (bilder kommer, be patient)

xoxo Linn

2 kommentarer:

Måns sa...

Mer bilder tack!

Vad som händer i Stockholm ser du på bloggen, där du inte kommenterar allt för mycket...

Ha det!

Johanna sa...

Ja! Bilder bilder bilder! ;D