onsdag 1. oktober 2008

Halls Gap & The Great Ocean Road

Heia! Nå er jeg hjemme fra weekendtrip med familien. Vi har vandret i the Grampians og kjørt hele kystlinjen i Victoria. Kjempeherlig tur, med masse flotte severdigheter. Australia er så vakkert, og har masse å by på. Vi bodde i en by oppe fjellet, og gikk lange turer om dagene. Siste dagen bodde vi på Apollo Bay og dro innom alle de kjente surferstrendene. Nå er bena trøtte og ansiktet har fått litt sol endelig.

Vi møtte en venn på veien
Ruth og jeg vandrer
Apollo bay
Surferkonkuranse på Bells Beach

Ellers er det skolestart mandag, og jeg har ironisk nok lekser som bør gjøres. I helga har Rotaryklubben min seafoodnight og jeg skal være servitør. I morgen skal jeg jobbe på et eldrehjem som del av min utveksling. Har foressten shoppet bort litt for mye penger i det siste, og spist litt for mye god mat. Bildene taler for seg sjøl! Kyss

4 kommentarer:

Måns sa...

Hur fint som helst och björnen är ju bara för söt!!

På torsdag kommer Johanna till Sthlm.

Marit sa...

Sicksicksick at æ har vært på akkurat de der stedan, visst va det fint der? :) Du ser så søt ut Linnea, og slapp av det ser ikke ut som du har lagt på dæ (mæ derimot, det e en anna sak...) Håpe du har det splendid, det virke som at du hadde en fin ferie. Vi må fortsatt få tid til å skypes some time soon! Æ savne dæ gumman, x'es and o's <3

Eline Wærp sa...

Ah, herregud kor fint det ser ut! Akkurat som tatt ut fra en reisekatalog :P det virke som du har det bra, fortsett og kos deg videre! klem <3

Tuva Eriksen Ringheim sa...

Damn, herregud kor fint det ser ut! Og hallais, bildan sier det stikk motsatte spor du mae!! Du e nydelig, og like sot som den sykt sote koala-bjornen. Ae vil ha en saann! Savne dae Linnis