onsdag 24. september 2008

The Royal Melbourne Show

The Royal Melbourne Show er et stort årlig show hvor landet kommer til byen - bokstavlig talt. Det ble laget for flere hundre år siden for at bondene kunne selge varene sine til byfolket, men i dag er det et stort show med karuseller, showbags (poser med alt mulig rart som selges dyrt) og ulike forestillinger. Som de turistene vi er, bestemte Aiko, Jessi, Mehmet, Albin og jeg oss for å komme dit tidlig mandag morgen. Vi så et slangeshow, og jeg kan nå kalle meg ekspert på Australienske slanger. Etter en tur på karusellene og litt gratis matsmaking bailet vi og dro til Melbourne city i stedet. Der nøyt vi Starbucks og shoppet..


Nå sitter jeg i senga og er syk. Kan knapt puste og føler meg elendig. For å få litt hjemmefølelse baket Georgia og jeg skoleboller og koket rømmegrøt til lunjs. Det gjorde at alt føltes mye bedre. Nå er det tid for senga, i morgen venter sushi og shopping! Xx

5 kommentarer:

Tuva Eriksen Ringheim sa...

oh man du e heldig!!! rommegrot og brunost, nam.. hores ut som du har en herlig ferie med starbucks og sushi.. men huff, saa dumt at du e blidd syk lille venn. god bedring og kos dae videre! no skal ae skyndte mae aa faa billettan i boks, herregud kor ae glede mae! love you linnis

Johanna sa...

Har du blivit sjuk vännen? :(
Hoppas att du känner dig bättre snart! Vad fin du är på alla bilder. Hoppas du mår bra. Puss och kram

Måns sa...

Men hallå...har du blivit frisk eller?

Linnéa Öberg sa...

Japp jag är sjuk - ni vet mig jag blir alltid sjuk, men bätre nu! Kom nyss hem från semester, hoho.

matilda sa...

haha shit vad coolt att se dig och albin på samma bild! världen är sjukt liten ibland alltså :) skønt att høra att du har det bra, men synd att du är en sjukis! krya på dig søtnos, och hoppas du har det sjukt kul där borta!

x