mandag 15. september 2008

Studietid

Hóla!
Sitter her og leser Business Management ettersom vi har prøve på onsdag. Dette blir min første prøve her nede, og det er lenge siden jeg har gjort noe ordentlig skolearbeid. Skolen her nede er virkelig annerledes, og selvom vi er i det nest siste året bryr elevene seg svært lite! Lærerne gir meg gode karakterer da, og noen forventer mindre av meg ettersom jeg er ny. Det er likevel litt problematisk ettersom de andre studentene har studert fagene i 6 mnd lenger enn meg. Forrige uke da vi hadde study-time kom jeg i trøbbel etter å ha latt en annen elev se på mobilen min. Læreren kjeftet på meg i 10 minutter og jeg var nødt å gå til koordinatoren og forklare oppførselen min - ha ha ha. Han truet meg med at hvis han ser mobilen min igjen får jeg den ikke tilbake før sommerferien, for noen latterlige regler. Jeg ble sjokkert over at det engang er lov å ta eiendommene til elevene!
Meg, før jeg ble sendt til koordinatoren (ha ha)

Jordan i study :)

Emily

Ellers er alt bra. I morgen blir det pilates og studiotrening med Shannon og Nicki og på fredag begynner to ukers ferie - herlig!

3 kommentarer:

Måns sa...

Men hallå, det har gått några veckor och du börjar redan missköta dig... :-)

Gustav tyckte han såg dig i tidningen idag sade han...

Lisa Gullhav Hansen sa...

Linnéa, you're a very troubled girl (not)! haha. Så bra å høre at alt går bra. Saknar dig jättemycke gumman

Tuva Eriksen Ringheim sa...

hoho, good girl gone bad. neida, men ganske artig. det va vel værtfall en uvant opplevelse kan æ tenke mæ. kos dæ råmasse i ferien linnea-mi, æ savne dæ