fredag 5. september 2008

iPhone

Yes, da var endelig telefonen min! Etter 7 uker down under har jeg endelig fått min svarte iPhone 3G med 16 GB. Herlighet for en gadget altså..

Nå er det helg og i morgen skal jeg på fest hos Malia. Hun feirer 18årsdagen sin og har invitert mange av utvekslingsstudentene - det gleder jeg meg til. Skolen går bra, nå er jeg ikke lenger "the new girl". En ny jente fra QLD har fått den rollen. Like greit egentlig, men nå gjelder det å være utadvent og skaffe seg mange kontakter. Ikke alltid like lett skal sies, det er lett å forbli komfortabel med en kjernevennegjeng i steden for å søke nye bekjentskaper. Jeg trodde ikke jeg skulle si dette, men gosh hvor man blir sliten av å hele tiden være utadvendt og pratsom! Ja ja, "soldier on" som de sier her nede ha ha. Jeg har ennå til gode å engasjere meg i sport. Skolen har baksetlag, fotballag, netballag og cross-country running.. Men hva passer jeg til? Jeg skulle ønske jeg hadde et talent, ha ha.
Uanz, tid for å ta kveld, se OTH og lage meg en chai latte :>

Nytt nr: 0431253733 Xxx

3 kommentarer:

Måns sa...

Jag vill också ha...

Måns sa...

Hälsningar från NY....

Tuva Eriksen Ringheim sa...

Yey, you lucky girl!! Og hey, du har massevis av talent, så du kan bare velge akkurat det du trur blir artigst:) miss u