onsdag 17. september 2008

McDonalds <3

Nicki og jeg bestemte oss for en alternativ middag etter skolen idag. Det ble McDonalds, eller Maccas som alle kaller det her. I Australia er McDonalds religion, og alle elsker en Maccas-run.

Da jeg bestilte "a chicken-salad and a smoothie" flirte jenta bak disken godt. "excuse me, did you say salad?".


(u)heldigvis jobber Izzie der og hun ga oss gratis McFlurry til desert. Dere som kjenner meg vet at jeg ikke kan si nei til McFlurry, så det ble nok et mislykket forsøk på et sunt måltid.. Jeg må kalle det selvkontroll å ikke bestille burger da!

To ukers ferie nermer seg som sagt, og her er mine planer så langt:

x Footy finals lørdag
x Melbourne show
x The Grampians & The Great Ocean road weekend trip med familien neste helg
x Beach house weekend med Nicki uka etter



Hva skjer i kalde nord? L

2 kommentarer:

Tuva Eriksen Ringheim sa...

Hahaha alle kalle det Macca her også, og dem elske det! Spis frokost der osv.. Ferien din høres herlig ut Linnéa, kos dæ masse!
Love

Johanna sa...

Händer och händer :P Jobb, skola.. same old shit ;) Men nu är det bara en och en halv vecka till jag ska till Sthlm :D YEEEEEY. Love you