søndag 7. september 2008

Malias 18th

Herlig alternativ fest i går ute på landet i et stort skjul. Masse god mat, bål og musikk. Etter 3 timers søvn er jeg i skrivende stund stuptrøtt. En morsom ting med australienske fester er at her er hele familien på plass og danser med, de bryr seg heller ikke om ungdommene drikker. Ha ha, det hadde ikke skjedd i Tromsø. I dag har jeg vært på joggetur i finværet og feiret farsdag med supergod marokansk middag. Nå skal jeg se på 90210 og legge meg.

Xx

Björn & meg
Georgia, Jessie, Petra & meg

3 kommentarer:

Tuva Eriksen Ringheim sa...

du e så snadder!! det e så rart det med festan og foreldre som e helt med, haha. samme greia her også..siste festen så kom faren ned og skulle lære oss en drikkelek, haha.. anyway, love you

Johanna sa...

du är ju bara så göllig!! :D

Måns sa...

Det är för dålig uppdatering på den här bloggen.... :-)