mandag 1. desember 2008

Exchange camp og poolparty

I helga var alle utvekslingsstudentene samlet paa Wombat corner for en siste camp. De utgaaende studentene fikk det siste av informasjon, og resten av tiden gikk til kosing og sosialisering. Vi overnattet to netter og storkoste oss. Det er en utrolig herlig gjeng! En gutt som var paa utveksling i Finland kom og snakket om hva som kan skje - hjemsending. Han hadde drukket og ble tatt paa fersken, og matte dermed dra hjem i august. Scary!
Lordagskvelden matte vi selv underholde gjengen. Jeg og Lousie sang banana pancakes, og jentene vi danset til nightbush! Virkelig noe jeg ikke ellers gjor, kjempeartig!


I dag har jeg vaert paa et poolparty hos Karli. Phil, en kompis reiser til Korea og det ble dermed arrangert et going-away party i hans aere. I grunn bare en mulighet for aa treffes og feste sammen :) Ellers er det jo idag 1.desember. Tenkte jeg skulle legge til adressen min, bare saann ettersom jula kommer snart!
7 Paynes Road
Chirnside park 3116
Melbourne
Australia

Nicki og jeg tidligere i dag.. xoxo Linn (mitt navn her nede)

4 kommentarer:

Måns sa...

Han hadde drukket og ble tatt paa fersken, og matte dermed dra hjem i august. Betyder detta att han blev påkommen?

Linnéa Öberg sa...

det betyder att han blev hemskikkad ja. inte naagot man direkt vill ska haenda!

Måns sa...

Då är det bara att se till att dricka måttligt...

Måns sa...

Dålig uppdatering på den här bloggen....