onsdag 13. august 2008

Leksene mine gjøres for øyeblikket: Det vil si finne inspirasjon til vår undertøykolleksjon som vi designer i tekstil! Ikke akkurat hjernetrim på KB-nivå, men utrolig morsomt. I dag fikk vi gå fra skolen kl 12.30, så Emily, Nicole, Sarah og jeg dro til Eastland for å bedrive shopping og spise lunjs. Det ble fruktsalat og smoothie for meg! Prøvde i går og få med meg litt norsk OL ved å se på kvinnefotballen, men jeg ble ikke overbevist, ha ha.
Leste foressten om Lenas pakke i posten med norsk sjokolade og grøt. Noen som har lyst å sende meg noe lignende?!














snakkess

4 kommentarer:

Måns sa...

Då du håller på Norge i OL så blir det ingen choklad leverans från Sverige...

Linnéa Öberg sa...

altså, storebror du måste väl förstå att jag håller med Sverige i sommar OS! Måste ju heja på Norge när de spelar mot Japan, de har ju inte så mkt å komma med i sommar OS. (jag gillar apelsinchokladen :p)

Tuva Eriksen Ringheim sa...

damn, saa artig det hores ut med textile. ae vil ogsaa designe klaer! det hores ut som du kose dae linnea, og det gjor mae glad! jippi pippi, love u

victoriadraget sa...

kor artig det der så ut!! ville foretrukket det faget framfor all hjernetrim KB no har å by på...