mandag 25. august 2008

Thank God its Monday

G'day my Scandinavian mates!

Endelig mandag kan man vel si. Skoledagen min i dag: engelsk lesetime (jeg fikk A+ på en Macbethstil vi skrev forrige uke, weey), Art - hvor vi så filmen "Frida" om Frida Kahlos liv, O.E - hvor vi satt opp teltene våre og ordnet alt infor skituren onsdag, Media - redigering av filmen vi har laget, Design/tekstil - designet undertøy og sydde ferdig truser. Etter skolen ble jeg med Nicki hjem for å prøve kjoler til en fest vi skal på til helga. Nå har jeg lagt fram all pakkingen til skituren onsdag. Jeg er så spendt og har aldri vært så forberedt for en tur i mitt liv - mamma hadde vært stolt! Når jeg kommer hjem kommer bilder fra turen. Xx

3 kommentarer:

Johanna sa...

Åh, Frida <3 Vad tyckte du? Hon är typ min hjältinna :)

GOD TUR!!! Underbart att pratas vid igår. Love u

Tuva Eriksen Ringheim sa...

God tur Linni!! Det blir nok råartig så sporty om du e, også må vi skypes en eller gang etterpå så æ får høre om både festen og turen.. Gratulere så mye A+ btw, det e jo amazing! Love you L

Linnéa Öberg sa...

ja, filmen är så bra! Vilket liv hon har levt altså.. Japp Tuva, skype søndag kanskje? <3