lørdag 2. august 2008

HELG

Endelig helg her i Aussie. Uka har gått kjemepfort og helgen var plutselig her! Fredagen ble en rolig kveld hjemme med footie-titting. Jeg prøver å velge et footballag å heie på, for footie her er religion. Har ikke bestemt meg ennå, men Hawthorn som spilte i går (og vant) hadde endel good-looking spillere, så kanskje jeg velger dem. Ha ha! I dag har vi vært hos Josh (min vertsbror) og Emilys nykjøpte hus i byen. Der malte vi (alle utenatt jeg og Ruth, vi lagde lunjs). I morgen skal jeg til byen med de andre utvekslingelevene (inbounds og outbounds). Det blir fab! Skal legge ut bilder! Har foresten vært forkjølet i noen dager nå, typisk meg å bli syk. Må bli frisk snarest for på mandag skal vi på treningssenter med O.E klassen.

Take care, XOXO

2 kommentarer:

Johanna sa...

Såklart ska du välja de med snyggast spelare :P Mail kommer snaart. Måste flytta i helgen.. STRESS!! Puss

Måns sa...

Så typiskt dig att välja lag efter hur spelarna ser ut....
Din brorson har haft några dagar i paradiset med grävare och dumprar..se bloggen..