onsdag 30. juli 2008

Lovin'it

Guess what? Jeg fikk tilbud om å bytte til Outdoor Education idag! Dette blir spennende. Vi skal bl.a på Ski-camp i tre dager i august. Det første læreren min spurte var "do you know how to skii?" Ha ha, hvor ironisk er det ikke at jeg skal stå på ski i Australia? Vel, himmelsk morsomt blir det uansett. Måtte dermed si farvel til Economics, men jeg skal nok ha det faget i year 12 så det er ikke noe stress (Måns, förtvivla inte). Siden jeg ikke skal ta eksamener i year 12 kan jeg velge nye fag etter sommeren. Med O.E så får jeg muligheten til å oppleve Australias natur + trening samtidig. Fabulous! Gotta go, det er tid for Rotary middag.

Dagens australske ord: wagging (skulking, noe jeg ikke skal bedrive.. ha ha)

1 kommentar:

Måns sa...

Well, 3 av mina 4 syskon har läkarambitioner och du Linnea är den jag har hopp om att bli något annat. Det är därför jag med fasa läser att du hoppar över IT och ekonomi...

Skämt å sido, du gör helt rätt. Åka skidor är mycket roligare.

Sköt om dig, se den stora ekudden nyheter på vår blogg.