tirsdag 29. juli 2008

Sleeping lessons

G'day mates! Gårdagen endte noe sent (01.30), ettersom verts-broren min prøvde å instalere internett på laptopen min. Uheldighvis fungerte det av uvisse grunner ikke.. Sitter derfor nå i Matt's gamle rom tilkoblet en kabel! Jeg våknet i dag 07.30, altså 1 time senere enn planlagt og fikk en hektisk start på dagen. Det resulterte i at jeg glemte treningstøyet mitt og ikke rakk Pilates etter skolen. På skolen idag fikk jeg byttet fra IT til textiles. Det virker som et veldig bra fag, hvor de akkurat nå designer undertøy. Senere i år skal vi visstnok designe og lage vår egenproduserte kjole! Skolen her har så mange valgmuligheter at det er vanskelig å bestemme seg. Neste termin skal jeg nok ta matte og Outdoor E.D (matte fordi jeg trenger hjernetrim og O.E fordi jeg trenger bodytrim, ha ha). Nå skal jeg ta turen til treningsstudioet likeved og prøve ut Yoga. XOXO




Sengen min, litt for komfortabel..
Herlig dag!

2 kommentarer:

Måns sa...

Skandal att byta bort IT och försova sig. Skärpning! ;-)

Tuva Eriksen Ringheim sa...

hehe Linnea det e så bra måten du tenke på, æ satse også mest på hjernetrim neste gang æ bytte fag. Textiles hørtes jo råartig ut! I envy you!