søndag 20. juli 2008

Blair Waldorf?

G'day mates! Gaarkvelden var super: middag paa Rochford vineries (hvor Faye jobber). Vi fikk servert 4 italienske retter, og det var virkelig kjempegodt. Jazzmusikk som underholdning, men som Steve sier saa var det vanskelig aa vite om bandet spilte etter en spesiell sang eller om de fant paa underveis. Jeg sov hos Steve og Ruth (wonderful people) og idag var vi paa outboundmotet til distriktet. Det var hyggelig, jeg motte blant annet Harrison, gutten som skal bo hos oss neste aar. Han virket som en rutt kis, saa det er jo supert.

Som dere ser saa har jeg provd uniformen, er den ikke fiiiiin? (jeg kunne ikke slutte aa le da jeg saa meg i speilet) Ikke akkurat gossip girl style?

XOXO



(hahahaha)

5 kommentarer:

Lisa Gullhav Hansen sa...

hey blair! haha, okeei æ klare heller ikke slutte å flire. men du ser still snadder ut. miss you

Måns sa...

Fantastisk fin skoluniform, nu kan du lägga alla dina pengar på annat än kläder...

Johanna sa...

haha!! :P åh va fiiin! Blir det inte hur varmt som helst?

Catrin sa...

Heej!Så kul att läsa om hur du har det och se hur du tar dig ut där "over there"
Snygg suit!very sexy ;)
Pratade just med mor och far din ute på storhavet. De hade det funt. Här öser regnet ner minst 40 mmm!men snart har det lovats sol!
Vi hälsar alla till dig!

Lena Aastrøm sa...

hahaha linnea, look at your shoes, man! Dødsartig. Du e flott