torsdag 17. juli 2008

The rainy day woman

Dag nr 3 i Aussie. I dag er Chris og Faye paa jobb, saa jeg har sovet lenge (09.30). Jetlagen sitter fortsatt i, saa gaardagen endte kl. 08.30. Til frokost har vi kjopt inn Pip-pip brod (grovt brod) og havregrot med smak! De er saa sote, og ordner alt for meg. I gaar var vi i banken og ordnet med ny konto til meg, slik at jeg kan begynne aa bruke litt penger. Vi var ogsaa paa et kjopesenter (Nerstranda x 1000) og kjopte utstyr til skoleuniformen. Kjopte ogsaa Redken produkter (100 kr pr flaske). Dette med uniform blir en utfordring altsaa, haha! Skal laste opp bilder med uniform paa, saa faar dere se hva jeg mener :) Turen gikk ogsaa innom en av Melbournes 21 Starbucks. Adapteren min funker ikke til datamaskinen, enten det, ellers er jeg bare utrolig uteknisk og faar ikke til aa sette den inn riktig. Saa for tiden bruker jeg Fayes maskin.

Bilder kommer snart! XOXO

2 kommentarer:

Måns sa...

Ser fram emot bilder i skoluniformen...:-)

Hälsningar från Gustav och Måns som äter frukost i skärgården kl för tidigt...

Johanna sa...

Ja, jag vill se uniformen ;)
100 kr per flaska??? Det blir en tung väska när du ska hem... haha