lørdag 12. juli 2008

Siste helg i Tromsø

Nå er det ikke lenge igjen altså! Mandag morgen 08.30 går flyet til Oslo. Reiseruten er slik: Oslo-London-Singapore-Melbourne.

Nå sitter jeg her og lager en presentasjon om Norge som jeg skal ha med meg til skolen der nede. Noen ideer om hva jeg kan skrive? Det går litt tregt, ettersom sola skinner frister ikke "skolearbeid" akkurat. I kveld blir det avskjedsmiddag og morgendagen går til pakking. Pakkingen ser bra ut, men jeg har ikke veid bagasjen ennå da.. he he. Tuva har endelig fått vite sin destinasjon på New Zealand, og hun skal til Nelson på Sør-øya. Det blir nok konge! Nei, nå skal jeg hoppe i dusjen og møte T i byen for litt etterlengtet is fra Kaffebønna. XOXO



L og M hos Nikolai fredag

1 kommentar:

Måns sa...

Hej syster,

Kan tänka mig att du börjar få lite "resfeber" som det heter på svenska. Jag ringer imorgon söndag för att säga hej då.

Vi har det bra på Öland med sol, bad och god mat. Vi åker vidare imorgon söndag och beräknar vara tillbaka på landet på tisdag.