fredag 25. juli 2008

Last night at Faye og Chris

I morgen flytter jeg inn hos Ruth og Stephen, saa ikveld er siste kveld hos Chris og Faye for en stund. Skal bo hos mot slutten av oppholdet :) De har vaert fantastiske, og har virkelig gjort starten paa utvekslingen min flott.






















Skolesekken min som jeg maa ha hver dag. dersom vokterne som staar utenfor skolen ser oss med en annen veske blir det trobbel (og jeg som haapet paa aa faa freshe opp nonneuniformen med litt kule tilbehor, haha)

Bamsene fikk jeg paa rotarymotet onsdag av en kjempesot mann som heter Ian. Hvert aar gir han ut masse australske bamser til utvekslingselevene. Ser ut til at jeg maa sende noen esker hjem i aar.. :)

Rommet mitt hos C of F, senga er himmelsk

4 kommentarer:

Johanna sa...

Hej snygging!!
Hälsnngar fran Barcelona!
Ser ut som om allt är bra me dig, skönt. Här har vi hur kul som helst, men idag var vi tvungna att sova nagra extra timmar.. det är hart med all fiesta ;) SJopping idag.. YES!

Puss!

Marit sa...

Ååh, Linnea! Har du tatt med det grusomme bildet av mæ og dæ? hahaha, så søtt. Lykke til med den første vertsfamilien! Missing you like crazy

Lisa Gullhav Hansen sa...

lilla linnéa. hur jättebra at höre hur bra det går med dig. och viklet snyggt bilete av mig og dig, vad sött aft du har tagit det med dig! jag saknar dig jättemycke. puss og kram, din lissie

Catrin sa...

Hej Linnis! Här sitter jag och mormor och läser om hur du har det. Jättekul! Vi skickar många kramar till dig från ett varm och somrigt Pengsjö.
Catrin och mormor Asta