tirsdag 22. juli 2008

Forste skoledag!

I dag var forste skoledag, og jeg var SAA nervos. Med uniformen paa gikk jeg til Mr. Johnsons kontor, og han tok meg med til mitt homeroom - 11 orange. Der motes "klassen" hver morgen. Jeg hadde to fritimer forst, deretter IT. IT er datafag, og det er like kjedelig som det hores ut. Ha ha, naa skal jeg ikke vaere negativ da, det blir nok bedre etterhvert (vi skal bl.a designe websider og saann). Haaper at jeg kan faa P.E istedenfor da. Det var kun jeg og en til jente i klassen, resten gutter. Etter det hadde jeg BM (buisness management) og Arts. Det er saa rart aa vaere ny paa skolen! Jeg gikk meg bort typ 100 ganger i dag, haha.

Paa min skole er laererne skikkelig strickt, og de staar utenfor skoleomraadet hver dag for aa sjekke om elevene har uniformen paa seg riktig (lol). Alt er helt annerledes, men folk var hyggelige heldigvis! Kongsbakken har mye aa laere altsaa. Ble med noen jenter i klassen paa debutantemeeting i lunsjen, det hores saa kult ut aa vaere med paa det. Desverre kan jeg ikke det, ettersom det er om 2 uker og jeg maatte ha laert meg 5 forskjellige danser for det. Uanz, gotta go, skal spise middag naa - thai food (nam)

XOXO

2 kommentarer:

Måns sa...

Hej L,

Skönt att höra att allt gått bra med skolstarten. Vi har haft en kanon kväll på bryggan med strålande sol och god mat.

Sköt om dig!

Mvh

Måns, Karin, Gustav, Peter, Anna & Vincent

Tuva Eriksen Ringheim sa...

tenk linnea, vi e faktisk ikke saa langt fra hverandre. det hores virkelig ut som du har det kult der nede, og ae vet at det helt sikkert bare blir kulere og kulere!